Thursday, April 8, 2010

Vår på landet

Våren er endelig kommet til landet, og jeg fikk meg en koselig overraskelse da jeg kom hjem fra påskeferien. Masse blomster, snøklokker og krokusen, har dukket opp av plenen. Siden dette er min første vår i dette huset visste jeg ikke at de som bodde her før hadde plantet løker. Jeg smiler hver gang jeg går ut :)



Det spirer og gror. Er helt overrasket hvor mange blomster som plutselig kommer opp av plenen.



Plantet noen snøklokker i pottene ved inngangspartiet.



Denne koselige kurven fant jeg på en dilldall butikk i Danmark da jeg var på påskeferie:) Heldigvis for meg hadde de alt der tio 50% - hurra =) Syns den er litt gammeldags og landlig - perfekt til å ha hageredskaper og en blomst eller to oppi.



Et koselig skilt til å henge på veggen. Kjøpte det i Danmark. Syns det gir et ekstra piff til inngangspartiet.



Denne fiine lyskrukken fant jeg også i Danmark.



Setter pris på de koselige kommentarene dere legger igjen (",) God vår alle sammen!

2 comments:

mi-rachel said...

så koselig hos deg,stine.

SOLveig. said...

vår er veldig koselig! ;) særlig blomster. masse blomster. og nytt liv.