Sunday, May 30, 2010

En dårlig og noen gode nyheter...

Her er huset sett fra nordsiden. En dårlig nyhet er at de som eier huset (som jeg bare leier) trenger det selv, derfor må jeg pakke sammen alle sakene mine og flytte - til byen :( Det syns jeg er ganske trist, ettersom jeg har brukt lang tid på å pusse opp og male inne. Jeg trives veldig godt her, med venninne, hester og familie i nærheten. menmen - ikke så mye å gjøre med det. Det betyr slutten på koselige landlige bilder. men stikk gjerne innom her, for jeg har planer om å gjøre det koselig i mitt nye hjem også :)



Ellers er de gode nyhetene/oppdateringene følgende:

Det står et VELDIG fint tre i hagen min. Vet ikke hvilken sort, kanskje eple? Måtte bare vise dere et glimt av de fine rosa blomstene!




Det står to svære kastanjetre utenfor huset mitt, rett i veikanten. De er skikkelig svære, derfor ble det kun plass til ett av de på bildet, hehe, men syns de er så fine. Det gjør seg med et tuntre og to på landet...




Her en lørdagskveld hadde jeg noen naboer nede på grilling. Det var litt skyer, men varmt nok til å sitte ute, så vi rigget opp bord på trappen/plattingen min, og koste oss.




Det spirer og gror i bedene mine fortsatt - er helt imponert over hvor mye damen som bodde her før har plantet i jorden rundt omkring.




Jeg har forresten fått meg ny pusekatt!! =) De andre jeg hadde ble desverre påkjørt... En dag ringte en venninne av en venninne som jobber på smådyrklinikken og spurte om jeg ville ha katt. De hadde fått inn 3 kattunger til avliving, og da klarte jeg selvølgelig ikke si nei. Den lille krabaten var ikke redd i det hele tatt, og fant seg fort til rette. Den heter Erling (oppkalt etter min svoger) og er skikkelig festlig!




Her er resten av stua mi.




Har plantet litt blomster i krukker ute. Var nettopp en tur på et gartneri med en venninne og handlet flere ;)



Dette er nok de siste bildene jeg legger ut fra det koselige huset på landet. Kanskje det kommer flere fra byen når det er blitt orden der.... :)

Hadet bra så lenge!

2 comments:

mi-rachel said...

oj..det var litt trist da.
huset og plassen var jo så koselig.
men velkommen til byen! :)

I & du... said...

Trist at du må flytte fra det koslige huset! Lykke til med flyttingen..