Saturday, December 9, 2006

Helg, elle ikkje helg...?

Desember e kommet å folk stresse rundt me julehandelen.. eg for min del sitte godt i stolen å nilese t eksamen. harkje tid t å tenka på jul ennå, de får eg ta itte examen den 18. satse på d går, hehe... Her ikkje akkurat den der helgefølesen helle, for eg må nesten nerprioritera alt som hette sosialt liv, og gå i eksamensisolasjon:( savne julatiå på toppen eg, de va så koseligt, me julemusikal, pepperkakehus og juleverksted + snø!!! her e d bare regn.. ka skjer me den globale oppvarmingen. nå eg så gammale at eg t å me kan sei at nå eg va liden, då hadde me masse snø om vinteren, t å me på julaftå! følte meg plutseligt som gamle tante stine nå.. tiden flyr. snart vår igjen, juhu!!!

1 comment:

Cecy said...

Tenk nå e d snart jul igjen! Riktignok uten snø takket være klimautslippene våre.... Måtte neste år bli prega av radikal omsorg, nestekjærlighet og en forståelse for ka forvalteransvaret egentligt betyr. Og ikkje minst; måtte me ikkje glemma de som e svakest stilt i dette blodig urettferdige samfunne! Nå e me snart inne i et nytt år, i den forbindelsen måeg sitera en tekst eg såg her en dag: "Du og jeg lever. La oss ta vare på hverandre!" Ha en goe jul. En solidarisk jul. En annerledes jul kor omsorgen for andre står i sentrum. Og ikkje minst; tenk for en gave at Jesus kom for å frelsa oss! <3
Eg e gla i deg. Klem Cecy