Monday, December 18, 2006

nå e d juuuuuul:)


endeli!! nå e d julaferie! i dag hadde eg matteeksamenen som eg har mast å klagt sånn øve, tror an jekk ganske greit og:) så d e nice, bare et halvt år igjen t neste gang, fint liv:) ellers så tror eg nesten at eg kan sei eg e så godt som ferdige me julehandelen og. kjenne meg uffatteligt klar for den julemiddagen-pinnakjød e søren meg skamdigg! Har vært nere å holdt litt på Hannah (den nye tanteungen min) og i dag, får et smil å litt babygulp på meg, men ka jørr nå d. Hu e så herlige! Denne uken komme t å gå t sosialt liv, noge som eg ikkje har hatt på mange uker-så viss d e nogen som føle di har en udelatte avtale så e sjansen her nå, haha:) Ha ei flotte adventstid!!!

3 comments:

Cecy said...

Heldiggen.... Sko ønska eg og va ferige me matteeksamen...! D hadde vært kjempekjekt å ver me deg en dag, eg hadde faktisk satt pris på d. Men neida, nå e d eg som ikkje har fritid. :P Jobbe, jobbe, jobbe kver dag fram mot jul nå. Idag sånn typisk e d fra 16-22. Kjekt? Nja... Jaja, men hvis eg ikkje ser deg før så får du ha en goe jul! =D

Linå said...

Grattis med bestått eksamen!! Kan tenka meg det e deiligt! Og du e ikkje den einaste som glede seg te pinnakjøtt med tilbehør!! Steike, det blir godt!! :D

GOD JUL!

Cecy said...

Ja, eg komme på klippi på julaften. =) Har me en liden ting te deg. Foressten; eg bruge for d meste www.cecilie-skretting.blogspot.com for tiå. Komme te å legga ud mer der enn på piczo. Les om Maxi nissen då :P Ha,ha... Jouleklem