Saturday, January 13, 2007

En lørdagskveld:)


tenkte eg sko oppdatere bloggen litt, d e alltid så kjedeli nå du sitte å dille innom venners blogger å d aldri komme noe nytt, hehe. D flotta bilde e av meg å tanteungen min Sanne, hu e 11, herlige jenta. den galne fyren i bagrunnen e en av svograne mine. altså.. i dag e d lørdag, å eg sitte faktisk hjemma. noge som egentli høres ganske tragisk ut, men eg har faktisk valgt det heilt sjøl, t mitt eget forvar har eg t å me drøyd to lause avtalar, for å bare ver me meg sjøl å alle leksene mine.. stakkar deg tenkte du nok, men når eg tenke meg om, så e eg ganske fornødde me live mitt forrtiå:) eg trives igrunnen kjempegodt som student sjøl om algebra e noe crap å eg e altfor travel. Men alligavel, eg e på en måde veldi gla forde. føle eg har enn sånn ro øve live. hehe. så nå sitte eg faktisk her me kaffikoppen min å filosofere litt, d e vel sånn lærere pleie sitta på en lørdagskveld, singel og aleina foran dataen... eg e i ferd me å bli alle elevers mareritt!! hihi, enormt løje egentli:)


sånn ellers så ska eg i sentrumkirken i mårå, å en tur t ei venninna. d blir nice. på mandag e d tbage på jobb som vikar i 1kl og etterpå 4 timer matte på uis, der eg komme t å lengta villt itte helg igjen. d e noge spesielt me helgå, noe avslappanes itte ei stress uke. me lige d! Go helg (eller uke) folkens:)

3 comments:

Linå said...

Ingenting tragisk med å vær hima på ein lørdag.. det e undervurdert digg! :D
Fint at du forresten tenke på oss andre som lese bloggar og oppdatere.. hehe.. og sandra va kun på ei gruppa med meg, og der va det ingen lisbeth.. litt månge folk å holda styr på ska eg sei deg! :)

SOLveig said...

du har jo ikkje sagt at du har blog.
det e jo hur bra som hälst, stine.
strøkent - rett og slett!!

SOLveig said...

du e lagt til på "trykk deg videre" -lista min..;)