Sunday, February 4, 2007

Siden sist..

Javell så får eg vell prøve å oppdatere denne bloggen litt. Dette har vært en travel helg med bryllup å barnevelsignelse av lille Hannah:) Da blir det jo ikke allverdens tid til skolearbeidet, men det fikser seg, hehe. Det var altså Mona og Egil som giftet seg i går, de var så flotte:) Veldi koselig fest etterpå!
Dette er da brudeparet:)


Her er serveringsgjengen!! sjefsteam!


Ellers har jeg begynt å ta gitartimer, det er enormt gøy!! Jeg øver meg til senebetennelse snart, hehe:) So watch up, I`m gonna rock!! hehe:)

På torsdag bærer det til Hamar og Hedmarktoppen. Gleder meg kjempemasse til å se alle folka jeg gikk på folkehøyskole med igjen! Fredagen skal jeg være med musikklassen på skoledagen, det blir så gøy å mimre tilbake. Kanskje jentebandet vår skal ta en liten sang på musikkcafèen da, hehe, det kan jo bli morsomt!! Det er da Ruth, Marte, Elisa og jeg som skal reise sammen opp. Tipper det er skikkeli kaldt i Hamar, så det er bare å pakke stilongsen jenter!!!
Her e meg å søsterå mi Mona, hu e egentli veldi mye lågere enn meg, men prøve seg stadigt, hehe;p

travelt men fint liv!! hihi:)

2 comments:

Linå said...

Jentebandet MÅ ta ein sang! hadde vært dritløye.. :D

Cecy said...

Go tur te Toppen! Heldiggen.... Lenge te me ska ha reunion. :P He,he...