Tuesday, January 19, 2010

små ting, store gleder...

Liker "sølv" ting!!! Har snopt meg disse lysestakene og speilbrettet på Kremmerhuset :)


I et kjøkkenhjørne ser det slik ut. Muggene har jeg fått av min bestemor, de er sikkert ganske gamle. De søte kakeboksen fant jeg på europris i juletider. Syns den var mye penere enn de spraglete med alle nissene på.


Dette koselige skiltet fant jeg på kremmerhuset.


Lysestakene har jeg kjøpt på IKEA. Den fiiiine servittholderen har jeg fått av min kommende svigrinne og veninne - mannen hennes har laget den på jobb. Hest er best!


Dette skapet fant jeg tilfeldivis brukt =) Holder på å male det hvitt, og tenkte å ha det på veggen i stua.


Dette fine putetrekket fant jeg på Kremmerhuset. Det skal den lille tantegutten min få, han er 1,5 år - og elsker traktorer!

4 comments:

mi-rachel said...

så koselig stine med blogg.
du og ditt idylliske hus på landet!

Stine Gine said...

ja eg blei jo litt inspirert av de pene interiørbloggene i miljøet, og tenkte å dele litt fra mitt landlige liv ;)

Juno said...

koselig stine :) Du, har du malt de blåe dørene sjøl? så flinke du e :) d e knall fint me den blåfargen t hvite hus :)

Stine Gine said...

ja June, eg har malt alt selv ;) Koselige blogg du og har, e inne å kikke med jevne mellomrom :)