Saturday, January 30, 2010

Småplukk i huset

Ny vedkurv :) har en til akkurat lik som jeg har alle tøflene til utlån i, på gangen. Det er gulvkaldt i gamle hus på landet.




Dette gamle fatet har jeg fått av min bestemor. Syns det passer godt inn på det grønne kjøkkenet. Motivet har er hest på, og det gjør det litt mer stas.



Dette er den lille gangen min. Syns den blåfargen er så fin! Den var her fra før. Jeg hadde tenkt å male gangen grå, men slo det fra meg da jeg så hvor fint det ble med det hvite til. Jeg liker hvite trapper - det er bare litt mer vaskearbeid ;/

5 comments:

Auuud said...

Så koslig hus du bor i! :)

opp ei trapp og inn ei dør! said...

Ja, enig med deg, hvite trapper e lekkert!! Likte godt vedkurva di og..heldige du som kan fyre opp i ovnen disse kalde kveldene, det kan ikkje me her på sandve :/

Juno said...

åååh, me ska åg mala trappå kvide itte kvert :) glede meg t d, men grue meg t al vaskingå!
Klåkkå på veggen du meinte? Den kjøpte eg for lenge siden på troll i eske på maxi:)

mi-rachel said...

kjempe koselig trapp og blåfarge!
linker deg til på bloggen min.
håper det er ok:)

Stine Gine said...

det er helt ok Rachel ;)